snart blire röda löv..

Nu märks det att hösten börjar smyga sig på- speciellt på mornarna!
Jag som borde vara pigg och utvilad vrider mig som en spetsad mask när väckarklockan ringer och det är dags att kliva upp. Snoozetiden nalkas redan:P

Tog en liten morgonpromenad med Lovis och vi fick till ngr riktigt bra träningspass. Repeterade fotpositions ingången- där hon glömt bort den tekniken som jag vill att hon ska använda. Men hon mindes snabbt. Belöning med rolig leksak. Körde transportfotet mellan två leksaker som var ordentligt upplekta för att öka dragningen. Stenhård på position. Läste Evas blogg och kom på att jag ska köra halter en period..först "stående" halter och sen sittande halter. Då kommer hon bli riktigt medveten om hur viktig positionen är och risken att hon sätter sig slarvigt minimieras(framförallt risken att hon hamnar för långt fram- vilket lätt händer om hon är för ivrig/taggad eller har för mkt drag framåt) Synd att jag så sällan orkar planera och tänka igenom mina träningspass...

Nu måste jag skynda till mitt "underbara" jobb...

Kommentarer
Postat av: Fanny

När kommer det där låååååånga inlägget om Gotland?

2007-08-25 @ 21:12:11
Postat av: Karin

Hallå!!! Dags att uppdatera!!!!!! Och ja!! när kommer gotlandshistorien??? puss

2007-08-28 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0