risgrynsgrötshjärna

Mörkt, regnigt, tungt, irriterat, lite uppgivet, stressat, negativt...

Fan vad j*vla positiv man är!

Men vänta bara...snart är det ett nytt år och DÅ ni! Då ska jag bli en optimist;) Det ska bli mitt nyårslöfte. Jag som aldrig brukar uttala ngr nyårslöften pga att de aldrig efterföljd- ska faktiskt se till att följa upp detta! Efter nyår ska jag börja med min positiva bok där jag ska tvinga mig själv att skriva MINST fem positiva saker varje dag. Det fungerar!
Jag skrev alltid i en "positiv-bok" förut och jag blev äckligt optimistisk. Men det tar lite tid innan hjärnan ställer om sig

Igår var det första advent. Jag och Lisa julpyntade, kokade risgrynsgröt, drack julte och spelade alfapet. Mysigt var det!

Nu ska jag krypa upp i soffan och läsa sista HarryPotter boken!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fy va mysigt, jag vill också bli er sambo!
Kram F!

2007-12-06 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0