VARMT!

Nu kan man inte säga annat än att sommaren har kommit..vilket väder!!

Har gått i kjol och klänning hela veckan..och igår var jag till och med ute och powerwalkade i en svart kojol med slits:) Jag måste ha sett skrattretande ut när jag marcherade fram genom skogen i den där utstyrseln..haha!

Var hemma hos Lisa igår och kikade på fotbollen. Vi gjorde fullkornspizza med tonfisk och svamp och tryckte i oss framför tvn. Det var mums- och sverige vann matchen med 5-0:):) Efter matchen körde jag hem hennes bror till Gullmarsplan och sen åkte jag till fiskis och sov.

Det är inget direkt promenadväder för vovvarna- om man inte går en strandprommis...så jag kör korta träningspass i skuggan. Tränar fortfarande på gripandena och det går framåt. Nu slänger jag iväg dummies med snöre i och klickar att hon börjar gripa på väg emot mig. Hunden i koppel, snöre på dummien och sen slänger jag alternativt går med hunden och lägger ut dummien. Sen shejpar jag fram rätt gripande....

Nu ska jag lägga mig och glo på film...

blubbblubb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0