Gubbängen med Karin&Falcon

Idag har jag och karin varit i gubbängen och kikat på tävlingslydnad och uställning(nåja..vi kikade aldrig på utställningen) Vi kom dit vid nio men då var det i princip helt dött där. Så då åkte vi till farsta och tryckte i oss en stor och lagom onyttig mcdonalds lunch/frukost. Karin mådde halvbra(eller snarare SKIT) och empatisk som jag är så tyckte jag såklart liiiite synd om henne!! KRYA!

...åkte tillbaka till Gubbängen och stannade där ett tag. En timme kanske? Vi tittade på lk2 och Helena som tävlade ettan. Jag passade på att träna Lovis lite i folksamlingen eftersom hon kan ha svårt att leka när det är mkt runtomkring. Först tog hon inte leksaken alls men när vi försökte efter en stund så lekte hon bra! DUMMA matte slängde iväg en boll rakt mot bilvägen och fick hjärtat i halsgropen(eller i munnen hamnade det nog) Trodde inte bollen skulle flyga så långt..men det gjorde den! Som tur var landade den en bit ifrån..vågar inte tänka på vad som hänt annars:/ Typiskt mig att agera innan jag använder hjärnan*suck*

Tränade fotgående med matskål(externt)Jobbade med uthålligheten och köpte att hon följde med halvbra i svängarna. Halterna blev dock bra...

Åkte hem och lämnade Lovis för att sedan slita sönder musklerna på ett pump-pass(som idag var GRYMT!!!!..mina armar skakar fortfarande när jag håller i ngt) Nu ska jag bada bort pump-svetten och sen ska jag nog lägga mig och glo på en astrid lindgren film. Det e gött!

Tjiiiiling!

p.s: Måste berömma karin massor för Falcons förmåga att falla in i passivitet! Karin skulle in och handla lite mjölk så jag väntade utanför med hundarna. Jag lätt Falcon och Lovis leka lite och när Falcon hade som roligast flyttade jag på Lovis och tog in Falcon i ryggsäcken. Så fort han hamnade där så blev han cool som en filbunke och fick såklart leka lite till med fladderörat:P Härligt att se karin!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad glad jag blir för komplimangen.. men det e juh Falcon som e så duktig! Måste ses snart igen!! *saknar* Puss

2007-05-19 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0