min gäst har anlänt...

Nu har Lisa anlänt! Hämtade upp henne efter jobbet och sen åkte vi till sickla och tränade pilates. Det var som balsam för kroppen:P

Åkte hem och lagade stor, god och nyttig middag. Kycklingfile med stekt broccoli, blommkål och pinjenötter. Mums! Jag TROR faktiskt att min kropp har påbörjat förvandlingen...från "slappis" till "britnet Spears" HAHA!

idag har det varit döööötttt på jobbet! Skittråkigt...Och ingen att prata med heller:/ Då saknar man DogStore lite granna...eller jag saknar muppfiorna. Rödtotten och sexbubblaren!! :P

Har tänkt om lite med apporteringen. Är det jag som är helt urbota dum som hela tiden tänkt att hon ska gripa apporten framifrån? Sen tänkte jag ju till..och ville att hon skulle placera tassarna bredvid och gripa genom att vrida huvudet...men det bästa är nog om hon springer förbi apporten..tvärnitar och griper apporten på väg tillbaka...alltså i en liiiiten lov
När jag börjar lägga ut apporten igen ska jag vrida den ngr grader för varje försvåring så att hon måste springa runt och gripa från andra hållet. Det ger högst fart och minst tassar.

Tog en långis på golfbanan i morse. Höll på att få en golfboll i huvudet:(
Lovis fick leta upp ett grisöra i ett stort, grenigt buskage. Tog lååång tid för henne att trassla sig in där..men trött blev hon. Och så fick hon såklart ett träningspass innan. Tränade snabb inkallning med ingång. Ingången skall påbörjas med rumpan redan när hon har huvudet framför mig. Då blir det perfa. Slarvade med bakdelskontrollen framför mig..hamnade iof rätt men hade fel teknik in. Hón fick göra om..märker att hon ofta tänker mer på belöningen än på uppgiften. Då blir det lätt fel teknik. Då pauser jag en stund och ger ny chans..av ngn anledning blir nästa försök MKT bättre:P:P

Nää, nu ska jag sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0