att det ska vara så svårt

Ännu en hektiskt dag på jobbet! När lugnar det ner sig?
Känner inte att jag får ngn direkt uppskattning för det arbete jag lägger ner...

Kom hem runt halv åtta, slog mig ner vid datorn och samtidigt som jag sorterade upp mina räkningar försökte jag få i mig lite mat. Men aptiten är som bortblåst:/

Går in på Nordea för att betala mina räkningar(är ju alltid så skönt att ha det avklarat) bara för att upptäcka att min lön inte har kommit! FAN!

Jag är så grymt trött på att det uppenbarligen inte är en självklarhet att jag har min lön på löningsdagen! Det är inte första gången det händer! Och jag skiter i om lönen finns på kontot imorn pga att det tar en viss tid för pengarna att överföras..jag ska pengarna NU! För det är den 26:e idag! ska det vara så svårt? Vägra sätt in pengarna i tid så att jag med säkerhet VET att pengarna finns där den 26:e..

Förbannade chef! Får man säga så? Svar: JA!

Kommentarer
Postat av: Karin

JA!!!!! Det får man verkligen säga... Hoppas fan pengarna finns på ditt konto imorgon!!!!! Annars får du ringa mig så tar jag mig en sväng förbi Hornstull! Puss

2007-11-26 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0