Skålträning

Igår tog vi en långis i det kalla, soliga vintervädret.
Vintern är här nu...på allvar..Det luktade snö i luften och mina händer beodrade mig att slänga på vantarna.

Vi gick ner på golfbanorna och körde lite skålträning. Börjar få bort kontakten vid sidan nu, vilket är bra. Hon hittar position och tittar framåt.
Körde lite olika varianter. Gick mellan två skålar. Skickade på rakt skick, blåste stopp, gick fram till lovis och skickade på ut-tecken mot den andra skålen. Körde dirigering höger, vänster plus ut. Nu MÅSTE jag börja lägga på störning på skålarna. Det ger dessutom minskad ögonkontakt...
Tränade även med två leksaker...

Veckan projekt: störning på skålarna! Fanny och Karin? Träna Onsdagkväll?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag e på!

2007-11-11 @ 18:28:38
Postat av: fanny

jag tror inte att jag har något annat inplanerat då! vi hörs da!

2007-11-12 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0