helgen som gått...

Fredags var det Idol som gällde! Som alltid...

Och i Lördags tog jag en låååång sovmorgon. Vaknade vid halv elva och gick upp och duschade och åt frukost. Ringde Tia för att meddela att zombien vaknat till liv. Vi skulle ta en ordentlig hundpromenad i Nacka Reservatet i närheten av hammarbysjöstad. Och snacka om tur med vädret!
Tia hämtade upp mig och vi drog ut med vovvarna. Lucy fick vara i långlina för att förhindra att hon stack på vilt. Vi var säkert ute i ngr timmar och hundarna fick köra massa skogagility med alla roliga hinder som ngn byggt i skogen. Lovis tyckte det var dökul:)

Jag och Tia åkte och storhandlade till middagen och sen plockade vi upp "våran" kock Tobbe i Slussen. Hem till mig och placerade Tobbe framför spisen medan jag och Tia tryckte i oss chips och rödvin. Det är så det ska vara..killen framför spisen:P
Supergod middag som vi åt framför filmen 1408. (tack tobbe!)
1408 var en riktig spökis och det slutade med att vi satt ihoptryckta i en soffa och höll varandras händer. Men för en gångs skulle var JAG minst rädd(Tobbe visade det inte MEN jag VET att han var mer skraj än vad jag var)

Vi avverkade en film till och allt för mkt vin...sen började mina ögonlock bli allt tyngre. Tackade för mig..och jag och Lovis gick och nattade oss. Tobbe och Tia satt väl uppe till 4-tiden och snackade skit;)

Seg Söndag...Mamma kom förbi vid ett-tiden. Då satt jag och Tia och degade i soffan...medan Tobbe fortfarande låg inne hos mig och sov. När han släpade sig upp tyckte han nog det var liiiite jobbigt att morsan var på besök:P

Tia drog hem och Tobbe raggade skjuts...

Jag och mamma lagade massa god mat och glodde på film(shit vilken filmhelg!)
Samtidigt hade jag tvättstugan och det är alltid lika skönt efteråt att få undan all tvätt...

Nu är det dags för en ny arbetsvecka! Tror bestämt att jag är ledig på fredag? Tror Evas retriverkurs börjar då...det ska bli jätteroligt!! Och Fran från svartbergskursen ska gå med sin lilla söta jaktlabbe:)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!
Jag vill också vara med på sånna där mysiga promenader! Hej!

2007-10-23 @ 20:51:18
Postat av: Karin

Och jag vill vara med på vin och killen vid spisen-kvällar... Puss

2007-10-23 @ 22:28:41
Postat av: jonisen

ni e rolig ni;)

2007-10-24 @ 08:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0