onda knän och svettig rygg

I Söndags cyklade jag och kära fadern till Fruängen och tillbaka för att ta tid på sträckan. Det tog ca 2 timmar dit och 1 1/2 timme hem. Det tog betydligt längre tid igår!
Startade ca 7.00 från Fiskis och kom fram till Fruängen klockan 10.00!!!!
Då hade jag iof en helvetes tung ryggsäck(med bland annat alla mässkataloger), cykelkärra och en hund som HATADE cykelkärran och satt och skrek som en stucken gris. Men ÄNDÅ...
Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle överleva resan till Fruängen:/

Hemresan tog väl ungefär lika lång tid men den KÄNDES iaf lättare. Det var mörkt och svalt och innehållet i min ryggäck var betydligt mindre. Dessutom hade Lovis accepterat vagnen. När hon låg ner och höll käft fick hon komma ut och springa vid sidan- vilket hon gjord galant! Men tyvärr går det ju inte att cykla så fort när hon springer bredvid...

När jag kom hem vid niotiden fick jag se lappen angående avstängning av varmvatten. Lämpligt nog från klockan måndag kl 21.00 till Tisdag 21.00.
Det blev att koka upp massa varmvatten..för jag var tvungen att tvätta mig fri från svett:/

Nu bär det iväg till jobbet KOMMUNALT!

Kommentarer
Postat av: Karin

DU ÄR GALEN!!!!!! Men det e oxå typiskt dig *lipar* Puss!

2007-10-09 @ 19:36:23
Postat av: Fanny

CRAZY GIRL! Kul för dig att din hund acepterar saker och ting lite fortare än min lipsill, men varför hade du inte katalogerna där bak hos Lovis? Ska du lägga cyklingen på is till våren? SNÄLLA! Hehe! Purre!

2007-10-09 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0