to mutcho:/

Nu känns det sådär MKT igen...valpkurs idag, tävlingslydnad imorn, träffa Tobbe på Fredag, mässa och veterinär på Lördag, Cilla Lördag kväll och till på söndag ska jag hinna hämta ut cykelnyckel och ställa iordning cykeln inför en långtur till Fruängen med pappa. Vi ska försöka hitta en bra cykelväg dit..och det kan nog ta större delen av dagen. Och så måste jag ordna hundvakt lördag efter vet.tiden och under söndagens cykeltur..och sen har jag tvättid på söndag kväll. Varför känns det som att jag aldrig hinner PLANERA mitt förbannade liv? Stress..stress..och ännu mer stress...

Nu får jag sluta att alltid ha saker inplanerade...det kanske funkar för vissa men JAG fixar det inte! Det är inte kul när det blir för mkt...

Jag ska börja skriva upp i kalendern: Egen tid! Dvs:
"ligga på soffan och inte göra någonting"
"krypa ner i sängen med en stor kopp te och en bok"
"Hyra en film och goffa i mig en påse chips/alternativt en fruktsallad"
"Boka in en ansiktsbehandling/massage/floating"


Körde ett litet uppletande med Lovis i morse. Gör mindre rutor under en period och kör med SMÅ föremål för att hon ska bli mer noggran. Hon har en förmåga att bli för ivrig och virra runt. Nu är det nycklar, tygbitar, kapsyler o.s.v som gälller.
Använde hennes frukost som extern belöning(födosök) och skickade ut henne i rutan. Hittade snabbt nycklar och fick genast springa förbi mig och äta.

226642-2


Kommentarer
Postat av: Karin

Va roligt att du har börjat med bilder:) puss

2007-10-04 @ 21:10:46
Postat av: Fanny

Hehe jag skulle bara fråga/säga att det nu finns en plats kvar till nästa helgs kurs (Benny Sten kursen) Tror att Annica inte kommer åka med :-(

2007-10-07 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0