svampspaning och beslutsångest

I helgen har vi gått kantarellsökskurs för Carina...
Mysigt att skogmulla lite- tycker jag! Kul att Lovis så snabbt började sittmarkera svampen. Ska fortsätta träna lite under hösten...och gärna med torkad svamp(för de var hon inte så snabb på att gripa)

Jag&lovis har en lugn morgon! Hon kan behöva vila en del efter helgen...
Hade tänkt åka tidigare till jobbet och bada&klippa hund- men jag hade ingen lust att sitta i köer. Åker jag innan halv tio så brukar det vara hur tjockt som helst:/ Så istället tog jag ett lååångt och varmt bad..och åt en stor och nyttig frukost. Det ligger verkligen mkt i påståendet att skräpmat bryter ner kroppen(och själen) medans "hälsomat" bygger upp den! Fast det kanske är mkt psykiskt...att man VET att det är onyttigt med vitt bröd och marmelad så när man har tryckt i dig det mår man dåligt för att man VET att man ätit ngt "dåligt" Typ!

Håller på att fundera på boende. Kanske ska hyra ut min lägenhet i andra hand och flytta närmare jobbet. Har funderat på det länge- men jag är lite orolig att lämna "tryggheten". Beslutsångest!

Nu måste jag kila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0