insnöad

Har varit ute och cyklat med Lovis under Måndagen och Tisdagen.
Tanken är att vi ska bättra på kondisen tills det är dags att börja cykla till och från jobbet. Ska satsa på 1-2 dagar i veckan! Får se hur bra jag lyckas hålla det..vi förväntas ju ha bil om senast tre veckor och då riskerar man ju att bli väldigt bekväm:P Men pappa ska ha bilen under sin semester och därav tar det ett tag innan jag får bli bekväm...

När jag vaknade imorse så snöade det! J*vla aprilväder! Jag som trodde våren hade kommit för att stanna:/ Nu tänker jag ta en slappmorgon och eventuellt träna lite hund inomhus. Känner mig dock fantasilös och vet inte om jag orkar tänka ut ngt att träna. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0