valpkurs klart!

Nu är jag och Pago anmälda till valpkurs!
Jag och Carina knep de sista platserna på Maria Yttermyrs valpkurs(canis hundskola).
Hade inte kunnat gå den kursen om jag inte fått hjälp med att ta mig dit...
Så nu är jag så nöjd, så nöjd!

Jag är alltid så fascinerad över hur snabbt valpar lär. De är som små svampar som bara suger i sig...men samtidigt glömmer de lika snabbt:)
Pago har iaf börjat bjuda på en del beteenden. När han har tråkigt kommer han och sätter sig i biabädden bredvid mig och börjar sänka huvudet mot golvet.
Nu kan han till och med lägga sig ner med huvudet i golvet...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhhhh va vi blir avis, undrar om hon tar emot 1 åriga valpar hihihihihi!!!

2008-05-01 @ 07:59:10
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0