bloggen lever- tillfälligt

Nej min blogg har inte dött! Den är bara tillfälligt lite lagt på is eftersom mitt internet vägrar fungera. verkar som om nätverkskortet har lagt av och jag är för oteknisk för att lyckas krångla in ett nytt. Nytt på "marknaden" är att jag har köpt mig en bostadsrätt! Den 20e dec flyttar jag till sundbyberg! Jag går från 65 kvadrat till 38 kvadrat:/ Men jag överlever nog... Lägenheten är jättemysig och ligger ett stenkast från ursviksskogen och brukshundsklubben. Jag klagar INTE!! Hundarna kommer få det kanon:) Pagoplutten ska ställas på mässan imorn. Madde tror han åker ut tidigt pga att han är lite för tunn men i så fall tar vi revansh nästa år:) Det ska bli såååå roligt med mässan. Massa freestyle, lydnad, shopping och annat. Jag kommer vara trött och fattig när jag kommer hem;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hello!

Det fanns jätte goa mackor på cafet!!! HIHI Yoga och alla andra hundar (jag med så klart) kommer hålla tummarna för snygg Paggan!!! Jag tror han kommer banka ###### ur sina konkurenter!!! Om inte annat när han har svullat upp sig lite!

2008-12-05 @ 21:11:23
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Karin

It´s ALIVE!!!! Snart e vi grannar!!! Iaf nästan.. bara lite skog mellan oss=)=)=) Lycka till imorgon. och jag håller med. trött och fattig kommer jag oxå vara när jag kommer hem. Puss

2008-12-06 @ 00:13:55
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis till fin fin debut i Junior klassen :-)Yngst och minst men vad gjorde det, han skötte sig exemplariskt..(bortsett från lite sång he he)

Hoppas att allt gått bra i montern och att ni haft kul under tiden!

Hörs snart!

Kramiz Madde

2008-12-07 @ 20:40:58
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Therese

Tack för Grattis! Och Grattis själva! Pago är riktigt fin gillar han skarpt.. Ha de bra hälsningar Therse m Lexi

2008-12-08 @ 19:56:26
URL: http://www.milooqharma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0