igentäppt

Fy bubblan vad det rinner ur näsan på mig. Ska det aldrig sluta? Jag vilar och vilar och vilar men jag känner mig inte friskare. Bara segare... Inatt hade grannen partaj. Klockan ett tyckte han att det var dags att dra igång karaoke på andra sidan av den lövtunna väggen. Jag vet inte vem som var mest störd: jag eller Pago. Pago var dock bara störd i början..jag tröttnade dock efter ett tag och knackade ordentligt i väggen. Jag tror det fick dom att inse att de kanske störde någons nattsömn(för det HÄNDER ju faktiskt att folk sover på en lördagsnatt.) Sen fick jag sova vidare...

Kommentarer
Postat av: Therese

Gott Nytt År!!!

Hoppas att du har frisknat till nu, jag har också varit sjuk under julen... aldrig roligt att må sådär!:/ Krya på dig om inte annat!

Önskar Therese och Ina

2009-01-01 @ 18:48:14
URL: http://dobvoyageina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0