hett om örona

Körde ett kort lydnadspass efter jobbet. Det gick kanon! Fokuserade på ingångar och fjärr. Lovis het men koncentrerad.

Senaste tiden har jag knappt tränat något. Har bara försökt hitta gnistan hos Lovis igen. Det har nog gett lite resultat...När hon är på topp är hon verkligen på topp. Slarvig ibland men med en ganska skön inställning- tycker jag. Men det gäller att starta på rätt sätt för att få henne med från början. Blir det fel från början så sticker hon huvudet i sanden och tycker det är lite jobbigt att vara med. Eftersom jag inte vill behöva tvinga min hund att arbeta med mig vid dessa tillfällen så försöker jag hitta ett sätt att försätta henne i rätt "läge" så att vi så ofta som möjligt får en bra start.

226642-11


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej bajskorv Jonis!
Om inte du kommenterar i min blogg tänker jag bojkotta din!!! HIHI Kjam!

2008-02-26 @ 08:50:35
Postat av: Karin

Shit, vad brun du är på kortet! Längtar till sommaren nu=) Kul att du har börjat sätta in lite kort. Roligare än bara en massa text! Pöss

2008-02-27 @ 07:40:45
Postat av: Fanny

Gå in på www.dobvoyage.se det finns något där till dig!!!

2008-02-27 @ 14:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0