pip och skrik

Trots att resan till Tobbe igår inte var det mest upplyftande jag varit med om- så var det värt det! Jag behövde verkligen komma hemifrån och få lite miljöombyte;)

Tobbe lagade en god middag till mig(som alltid) och sen glodde vi på film och snackade skit. Pamela kom hem vid 1-tiden efter sitt krogbesök och det slutade med att vi satt uppe till tidigt på morgonkvisten och pratde strunt.
Jag har ju lyckats vända på dygnet så egentligen hade jag behövt gå och lägga mig tidigt men det får väl bli en tidig kväll i kväll istället...Kommer nog somna snabbt ikväll med tanke på min osköna sömn på Tobbes soffa. Halkade runt på den obekväma skinnsoffan hela natten och försökte hitta en bekväm sovställning samtidigt som jag väcktes en gång i timmen av Rocky som försökte smyga sig upp på mina fötter. Vi var lika envisa båda två! Jag ville INTE ha en stor Rocky sovandes på mina fötter:/

Idag har jag träffat Fanny, Kim och annika en sväng. Tanken var att vi skulle åka och spåra och att jag skulle få träffa min svamphög lite..men eftersom jag hade ont och var stel och dessutom inte hade med mig ngr träningssaker så nöjde jag mig med att pussas lite med svamphögen! Jag saknar henne som tusan men samtidigt är det sjukt skönt att vara hundfri. Tänkte nästan föreslå Fanny att vi är hundvakt åt varandra kanske en helg i månaden. Då skulle jag få tid att ladda batterierna och njuta av att vara ickelåst och Fanny skulle kunna få lite gratis "vardagsträning" av Yoga;) Vad sägs om detta?

Sen är mitt mål att ta tag i träningen till våren men med en mer lättsam inställning. Jag vill satsa på att ha roligt och lära mig att acceptera att träningen skiter sig. Får väl satsa på lite saboterings-träning för mattar;)
Det idealiska vore att få rutin på träningen och fixa en coach en gång/månaden eller oftare...

Nu ska hoppa ner i ett bad och värma min frusna kropp;)

226642-9


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker att det låter som en jätte bra ide!!! Det blir ju mer jobb för dig en för mig!

2008-02-03 @ 11:35:47
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0