stänk av ångest

En gråmulen fredag som hittils har bestått av tupplurer på soffan...

Nu ska jag våga mig på en resa till Tumba. Ska försöka trotsa tröttheten och ta mig dit. Blir filmkväll med Tobbe...

Ngr dagar tillbaka har jag känt mig ångestfylld. Livet ser inte ut som det brukar och det är så mkt som hänt den senaste tiden...drabbas nästan av en "overklighetskänsla". Det är nog övergående men jag vill att känslan ska försvinna:/ Om jag säger att jag känner mig "olustig"- förstår ni känslan då?

olustig, illamående, obekväm, rastlös...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tror att jag förstår, ganska precis faktiskt. Det går över kan jag nästan lova för det har det gjort på mig alla gånger hitills i alla fall. Kram!

2008-02-02 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0