Ursvik

Jag var helt inställd på att åka till Arlanda och träffa jonathan idag- men jag hade tydligen rört ihop det! Han kommer inte förrän nästa helg...

Så jag och Lovis åkte hem till fadern och tog sovmorgon imorse.
Sen åkte vi till Ursvik och gick "tunga milen". Fast jag vet inte hur tung den blev eftersom jag inte höll mig längs stigen. Det är ju så grisigt på stigarna nu..bara lervälling på vissa ställen:/ Tappade bort mitt koppel i skogen(SOM VANLIGT! Vad är det med mig och koppel??) Var tvungen att åka hem med en lös hund. Det gick dock bra även om hon är lite jobbig att gå lös med när hon är trött. Då segar hon efter och ju mer man försöker skynda på henne- desto mer segar hon(ja, det är väl ett ganska välkänt fenomen)

Nu är lillsnärpan utslagen;) Jeusus, vad jag saknat henne!

Imorn ska jag in till stan en sväng och handla lite nya "finkläder"

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Karin

Och varför ringde du inte mig när du va här i närheten??? *lipar stort* Massa pussar!

2008-02-10 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0