bittermandel

Det är Söndag förmiddag. Jossan sover. Tobbe har precis åkt hem.
Jag och lisa vaknade redan vid 9-tiden och bestämde oss för att ta ut "Undi"(Jossans schäfer) på en långis i det fina vädret. Det gjorde gott!
Nu sitter vi och segar och det lutar åt att vi knäpper på en film.

Det är städat och uppdiskat efter gårdagen
Igår hade jag lite "partaj" här. Eller tanken var att det skulle bli partaj...Men det blev mer en "middag"
Jag, Lisa, Jossan, Tobbe, Nina och Patrik åt god mat och spelade "rappakalja".
Vi hade verkligen jättetrevligt men...
jag kan inte låta bli att känna ett stygn av bitterhet och besvikelse över att så många lämnade återbud. När jag äntligen får arslet ur vagnen och anordnar något så rinner det ut i sanden.

Det är absolut inte så att jag tycker kvällen blev misslyckad- och jag är jätteglad för dom som kom. Jag tycker bara det är trist att man försöker vara ute i god tid och sätta ett datum för att så många som möjligt ska kunna komma- och sen verkar det som att många prioriterar bort det. Det verkar liksom inte vara tillräckligt viktigt för folk. Och det är det som gör mig besviken.

Nu tänker jag återgå till mitt osociala och tråkiga liv. Det är nog det livet som passar mig bäst

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är en av bangarna... Jag vet också precis hur du känner, ungefär som jag känner typ varje gång jag anordnar nått. Det e inte kul, men vill bara säga att det hade varit superkul och trevligt men du vet ju själv hur det blir, det finns så många men och om... Hde ju tänkt att åka med Krin osv osv.. Sorry igen! Men ge inte upp, nu har du i alla fall en liten skara som säkerligen kommer igen. Pöss pårej så syns vi på tisda! Karin kunde också! Kolla min blogg!

2008-01-20 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0