jävla gaphals

Jag har varit duktig och gått korta följsamhetspromenader den här veckan med Pago. Vi har hunnit med en del inkallning(med pipa) och skvaller på "konstiga" platser där saker dyker upp då och då...Han är så duktig! Lovis har fått powerwalks med lekstund på slutet. Dock har jag inte vågat vara ute så länge eftersom lilleman har börjat vråla i buren. Idag hörde jag honom ända ut på gatan...och han håller på att vråla ett bra tag. Jag kommer bli vräkt:/ Känns som att vi backat femtioelva steg i vår ensamhets/burträning Ska be Lisa träna lite bur i helgen när jag åker på begravning. Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Fanny

En sak som är säker i alla fall e ju att de där två Dobvoyagarna INTE kommer få vara ensamma hemma tillsammans i alla fall. Jag har ju de senaste dagarna märkt att Yoga e lite orolig och har svårt att komma till rätta. I dag när jag och Kim åkte och handlade var hundarna hemma. När jag kom hem frågade jag gubbarna om det hade varit lugnt, det skulle jag inte ha gjort. Yoga hade ylat... Jäkla hund. Ja ja det e ju bra att veta. Då vet jag ju va jag kan spendera resten av semestern till... För vi har ju inget annat att göra...

2008-07-10 @ 22:57:38
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Maja & Selma

Kan inte tänka mig att Pago-Plutt vrålar, han som är så otroligt söt!;-) Tror det var grannens hund du hörde...ha ha.



Om han nu gjorde det, så är jag säker på att du kommer få ordning på det också, ni är så duktiga du o Pago-Plutt!



Ha en skön semester & hoppas vi syns snart!

2008-07-17 @ 00:23:37
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0