sumpan forever

I fredags åkte jag till Sumpan efter jobbet. Mötte upp modern vid restaurang Gusto och åt en god middag med henne och jyckarna. Hundarna fick nöja sig med märgben..men det är ju inte fyskam:P

226642-93



...Efter middagen tog jag och hundarna promenaden till Lilla Alby. Jag skulle sova hos pappa, vattna blommor och se efter lägenheten(han är nämligen borta på semester). På vägen dit träffade vi lite trevliga alkisar som jag lät Pago hälsa på. Lika bra att passa på att låta honom träffa på "sånna" också nu när han är så snabb på att acceptera allt*ler*
Vi gick även i gallertrappor och jag som trodde han skulle tycka det var läskigt blev lite förvånad när han bara rusade nerför dom. Problem med underlag verkar han då inte ha. Det är bara ljud som stör lillherrn:/

Natten blev lugn och tyst! Skönt på morgonen att bara kunna släppa ut hundarna på bakgården...
Packade mina saker och gick till Boulevard för att äta frukost. Det var varmt och jobbigt och hundarna blev ganska påverkade av värmen. Vi fick ta MÅNGA pauser på vägen i skuggan...

Sen bussen till Gröna Stugan där jag mötte upp mamma för en fika.
Tränade lite skvaller på fåglar med glassen jag köpt...

Följde med mamma hem till Bergdalen. Pago var helt utslagen och fick sitta i cykelkorgen och vila. Tur att han fortfarande ryms:)

226642-91


Bra med cykelkorg!

226642-90



Vi åt middag och glodde på massa film. Pago var lite övertrött när vi kom fram och gnällde ett tag. Men när han väl funnit ro så sov han som en stock hela kvällen på sin filt. Sov över hos mamma och åkte hem tidigt i dag(söndag)
Det var helt underbart att få lite miljöombyte och bli omhändertagen av sin kära mor:) Det behövs ibland..

226642-92


Utslagen matte och valp

Kommentarer
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2008-06-01 @ 16:27:55
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Jonathan

Nååå va mysigt då=P Jag ska flytta ner till dig och ta hand om dig på heltid =)

2008-06-01 @ 17:00:47
Postat av: Fanny

Tjo!
Undrara om det där draget med underlag går i släkten för är det något Yoga inte bryr sig om så e det konstiga underlag!!! Det är bland annat därför jag e sååååå sugen på det där med räddning! KJAM!

2008-06-02 @ 08:47:47
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0