djävulen och lovis har dansat

Jag och Tia har kommit igång med träningen igen. Nåväl, det är bara en mjukstart men jag ser fram emot att få rutin på träningen igen och våga prova mig fram. Jag har beslutat mig för att våga falla lite handlöst, släppa mitt kontrollbehov ngt och sabotera träningen lite;) Man måste våga sabotera lite om man vill utecklas och komma vidare.

Har pratat med Eva också om privatträning. Hon tar 800 kr/h och det är ju helt överkomligt om man är ett gäng som delar på det. Väntar bara på besked om vilka dagar som passar Eva

Men jag ska nog börja med en tur till Maria Hagström och få en liten motivationsknuff.

Har även bokat in en tid hos kiropraktorn med Lovis. Det skadar ju inte att känna igenom henne lite...


226642-22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0