hejhå

Igår var jag hos Camilla med Lovis. Hon klämde och kände och knackade kotor...Hon hittade en liten låsning i ryggen- men det var allt!
Camilla tyckte jag skulle försöka se till att bygga upp Lovis lite mer baktill.Se till att ge henne lite mer lårmusker genom cykling och mkt skogspromenader. Och det ska hon få så snart det blir liiiite roligare väder ute:P

Idag har vi hunnit med en del mkt korta träningspass. En eloge till mig för att jag för en gångs skull faktiskt bröt henne när hon glömde använda hjärnan.
Jag tycker hon blir duktigare och duktigare på att bjuda på beteenden och att hon relativt snabbt skiftar mellan de olika beteendena. Hon har även lärt sig att prova ett nytt beteenden när ett beteende inte lönar sig.
Jag försöker bryta på en gång om ngt känns fel
Men jag behöver verkligen en skopa kallvatten i ansiktet för att lyckas bryta mina invanda mönster. Exempelvis att alltid belöna vid samma tidpunkter... svårt, svårt, svårt

Efter jobbet åkte jag hem och slog på min nya träningsvideo. Matte måste också träna upp lårmusklerna:P Fram med hantlar och träningsdräkt för att köra ett multi-program på 25 minuter. Hoppas inte grannarna stod och gjorde sig lustiga över mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0