och veckarna går och går..

Det här har varit en bra vecka- tycker jag:)

I måndags(tror jag det var) så hade jag dejt med Tia. Hon följde med mig hem efter jobbet och vi tog en liten kvällspromenad i den mörka skogen kombinerat med hundträningen på golfbanan. På Tisdagsmorgonen åkte vi till Fruängen tidigt och tränade hund på fotbollsplanen. Vädret var sååååå härligt och våren kändes verkligen inte långt borta då*längtar*

I Torsdags träffade jag Tobbe. Vi lyxade till det och tog taxi från Fruängen efter det att jag slutat jobbet. Handlade massa god mat och till och med vin. Jag syndade och köpte mig en cancerask som jag inte har kunnat låta bli under veckan...Måste komma igång ordentligt med träningen igen- så kanske jag håller fingrarna i styr. Träningen ger mig samma avkoppling som cancerpinnarna...men jag har en känsla av att det förstnämnda är bättre för lungorna

Fredagen och Lördagen var lugna. Hann med ngr korta hundträningspass. Lördagens träningspass sög blåvalsballe men det tog jag igen senare...

Idag(Söndag)har jag tränat aerobics med Lisa på förmiddagen. Sen hämtade Tia upp mig vid ett-tiden och vi åkte och spårade med Fanny,Kim och Maja.
Det var verkligen JÄTTEKUL att komma iväg och spåra! Tack Fanny och Kim för att ni la spår till Lovis:)
Lovis gick sitt spår mkt bra! Hon slarvade inte, höll hyffsat jämt tempo, lekte bra med föremålen och tog vinklarna bra. Tror det är bra att vi inte är ngr spårfantaiker utan att hon får vila lite mellan spårtillfällena.
Det brukar ge resultat...Jag är jätteglad att hon engagerade sig så bra i leksakerna i spåret. Fröken har nog förståt att man måste stanna upp och engagera sig för att få fortsätta spåra:P

Sen la jag ett kort spår till Tias Lucy. Hon var lite brydd i början och förstod inte riktigt poängen men sen trillade poletten ner. Gullis!:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Efter min hundvakts-period tycker jag vi ska ha myskväll!!! *saknar* Puss

2008-03-10 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0