påskhelgen

I Torsdags var jag på spårföreläsning med Maria Hagström på Vällingby BK.
Jag och Fanny skulle egentligen ha haft en privatlektion med Maria innan föreläsningen men så blev det inte...för Maria blev försenad från Köping och vi virrade bort oss i Vällingby pga en dålig vägbeskrivning.
Så vi får skjuta på privatträningen ett tag...Hoppas på att få en tid så fort som möjligt och sen gå regelbundet hos Maria. Det är kanske lite omständigt att åka till Köping titt som tätt- men det får det vara värt om jag trivs med att träna för henne. Och det är jag säker på att jag kommer göra. Hon har det "tänket" jag letar efter hos en instruktör:)

Påskhelgen har jag tillbringat hemma- bortsett från att jag var tvungen att jobba Lördagen. Det hade jag helst sluppit!!

Idag har jag varit ute på en långis med hunden. Pulsade runt i snön i nackareservatet;) Har även tränat mina grundbeteenden och kommer till nya insikter hela tiden. Tränar mkt skiften och använder byt-beteende signalen. Jag märker att det blir allt tydligare för hunden och hon bjuder nu snabbt på sitt, ligg, stå och utgångsposition- även under baklängesgång. Utgångspositionen har jag börjat träna allt mer under baklängesgång och det är kul att se hur hon ibland jobbar bra med bakpartiet och backar in i fotposition. Jag behöver jobba mer med utgångspostion och stå för dessa brister mest

På eftermiddagen har jag varit i sickla och handlat en balansboll, balansplatta och gummiband. Nu jävlar...


226642-23



226642-25


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha! Antar att det e till dig själv du handlat! Aså inte att du ska lära Lovisen att balansera???(skulle inte bli förvånad nämligen!!!) Ja vi får se till att få den där privatundervisningen snarast!!! Gillade henne skarpt. Har även blivit tipsad om en tjej som heter Anna Löfgren eller nått sånt har du hört något om henne? Puss!

2008-03-26 @ 21:43:26
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0