kamphund

Jag håller på att utveckla dragkampen med lillknodden och det går verkligen framåt. Vi jobbar med att lägga tyngden bakåt och klarar av att fortsätta dra bakåt trots störning. När man ser till att planera så är det verkligen SÅ roligt med störningsträning!! Idag har vi jobbat med att fortsätta dra trots att jag håller godis framför nosen tills jag säger "tack". Släpper han försvinner godisen och han får försöka igen. Det förstod han fort, lilla mastermind! Så nu kan han till och med kampa med matskålen som störning. Och det var INTE lätt till en början...Han var helt fixerad vid matskålen men jag hade is i magen och till slut lyckades han slita tanken från skålen och engagera sig i leken och drog bakåt. YIPPI!

Duktiga, duktiga valpis!

Kommentarer
Postat av: jonathan

Du och jag, Johanna: http://w4.objektdata.se/pregen/133/OBJ2151_885288133/images.html?firmanr=2151&id=885288133&pregen=1&GID=OBJ2151_885288133

2008-05-10 @ 23:08:04
Postat av: Fanny

Haha! Den har jag inte gjort men jag håller ju också på med liknande saker( men det viste du ju redan) Baj baj!

2008-05-13 @ 16:57:38
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0