lilla puckopago

Senaste dagarna har jag ägnat mkt åt att sitta i miljöer där saker dyker upp "då och då"- eftersom Pago tycker detta är lite jobbigt. Han vill gärna gorma på saker som han finner läskigt och det vill inte matte. Så nu blir det massa ryggsäck(övningen) i sådana miljöer och han börjar vänja sig.

Vi tränar inte så mkt som det kanske låter. Pago har fullt upp med att bara leva:) Men vi tar superkorta lekfulla pass. Vi har hunnit med: burträning(springa in i buren och lägga vikten bakåt), passivitet på fällen bakom kompostgaller, gripa föremål, handtarget och lite namnträning. Och sen tränar vi lite on/off i leken. Han börjar bli ganska duktig på att släppa föremålet när jag tar tag i halsbandet- och då fortsätter såklart leken.

Jag vill sända en BAMSEKRAM till min underbara Lisa som alltid ställer upp och gör det där lilla extra. Jag uppskattar det verkligen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hallååååååååå!
Vart e min och Karins bamsekram????

2008-05-07 @ 14:17:21
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se
Postat av: Jonathan

*Kramar lisa också*

2008-05-08 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0