röka till maten?

Igår efter jobbet gick jag, lisa, mamma och min moster till Långbro världshus och åt en god middag. Vi slog oss ner på uteservering så att hundarna kunde vara med.
Min moster klagade över att hon inte fick röka vid den delen av uteserveringen som vi valt. Servetrisen beklagade detta och frågade sen:
" Vad vill ni ha att röka?" Som ni säkert förstår så blev det lite fel..
Den egentligen frågan skulle ha varit "vad vill ni ha att dricka?" HAHA...
Vi fick oss ett gott skratt!

Idag ska jag ta en fika med Cilla i stan. Pago ska få massa, massa miljöträning och bli en riktig "fikahund":) Igår morse åt jag frukost på Sandys i slussen. Pago fick sitta i ryggan och glo på allt konstigt som gick förbi. Det var sopbilar, hundar, brandbilar, folk, flygplan, rullstolar...o.s.v o.s.v.

Ikväll är det melodifestivalen! heja heja

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du måste ändra texten där det står att Lovis e snart 2 år och Pago vill också stå med!

2008-05-24 @ 10:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0