stadsträning

Nyss hemkommen från en stadsdag med Cilla. Vi träffades i centralen och tog promenaden till Östermalm där vi satte oss på en uteservering och åt supergod sallad. Sen vidare till stadskajen där vi tog en glass i det underbara vädret.

Pago fick sitta en del i ryggan men jag passade även på att följsamhetsträna lite i folkvimlet. Han var jätteduktig!! Spontanskvallrar mkt bra....

Mötte upp Lisa på vägen hem och hon tog hundarna medan jag gick in på Ica och köpte en massa god mat. Ikväll blir det Tacos till melodifestivalen. Mums!

Nu har lilla Pago somnat innanför kompostgallret. Det var fullt ös medvetslös när vi kom hem. Typiskt att de blir sådär jobbigt övertrötta när de fått för mkt nya intryck;) Men som tur är varvar han ner omgående när man slänger in honom innanför kompostgallret. Gullunge! Ska det vara såhär smidigt att ha valp? Lite bortskämd är jag...men jag får väl igen allt om ngr månader:P

Lite bilder från idag:

226642-75


trött blir man av stadsträning

226642-76


Cilla och Lovis

226642-77



226642-78


börjar bli puckelryggig efter allt bärande på valpen

226642-79


Lovis törstig

226642-80


Lovis spanar in den lilla glassstruten som ligger bredvid mig

226642-81


..och passar på att sno den när jag vattnar pago

226642-82


nedvarvning innanför kompostgallret

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka söta hundar!

2008-05-24 @ 19:39:07
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Karin

Hahahahaha.. Lollo e så söt!!! Snattare!! Själv stod man på jobbet idag.. Sen har jag storstädat här hemma och nu e jag helt slut.. Falcon har bara sovit.. Vissa har det bra... puss

2008-05-24 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0