Finfin dag

Vill bara reda ut några saker;

Jag ÄR glad för min hund
Jag tycker han är duktig
Jag tycker jag har lagt ner ett bra jobb på honom
Jag INSER att han är tonåring

Men det kommer dagar då jag måste spy ur mig! Det tänker jag fortsätta med...Även om jag skriver att han är dum i huvudet så tror jag att de flesta som KÄNNER mig VET hur jävla duktig jag tycker han är och hur mycket jag tycker om honom. Men vissa dagar ligger de på svarta listan..THAT'S IT!

Idag har jag och Fanny varit i Ågesta och spårat. Maja skulle också ha följt med men hon kände sig tyvärr krasslig:(
Jag la ett ängspår och två skogsspår. Ängspåret gick si sådär. Han slog ganska mycket och jag fick styra honom mycket med linan. Godishögarna var han på väg över flera gånger och han var allmänt slarvig. Skogspåret däremot gick super! Där gick han i bra tempo och plockade både spårapporter och godishögar. Vinklarna tog han dessutom mycket snyggt. Måste komma igång med spårningen nu och fräscha upp minnet på grabben...
Sen tog jag och Fanny en liten prommis med hundarna(Yoga, Pago ocg Lovis). Dobbisarna röjde och hade kul och vi försökte ta oss fram på den leriga vägen med barnvagn och allt...inte det lättaste!

Tack Fanny för att du förstår mig! Känns skönt att det finns människor runt en som förstår och tänker i samma banor*kram*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vasigod!

2009-04-05 @ 17:16:54
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Karin

Han e en slyngel med identitetsproblem!!!! En blandning av Doris i Hitta Nemo och Flin i Lejonkungen! hahahahhahahahhaha... SötisPago!

2009-04-05 @ 21:19:20
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0