mitt spårproffs

Eftersom det står en del vila på schemat så har vi passat på att spåra mkt. Och jag måste säga att spåren har gått RIKTIGT bra på senaste. Jag är SÅÅÅÅÅ nöjd med grabben! Han är nu väldigt spårnoga och han låter som en liten gris när han använder sin lilla näsa:) Jag lägger nu 2-3 spårapporter och små,små godisbitar här och där...
Jag lägger spår med många vinklar och en del klurigheter. Idag fick hans hjärna arbeta ordentligt när jag gick tillbaka i spåret ngn meter och gjorde en vinkel. Jag ville se om han sökte sig tillbaka i spåret och hittade rätt vid upptäckten att spåret plötsligen tog slut. Han blev lite förvirrad men gjorde precis som jag hoppats på och letade sig noggrant tillbaka i spåret och hittade vinkeln. Duktiga han!

Rimadylen har inte orsakat ngn diaree men jag misstänker att han har ont i magen! Dock är det ju inte så långt kvar på kuren så jag tänkte avsluta den...Eftersom han inte har slickat på benen efter att jag satte in rimadylen så antar jag att han iaf slipper ha ont där just nu!

Nu ska jag iväg och jobba natt! Hoppas på att komma hem i hyffsat god tid så man får ut ngt av morgondagen

hej svejs


Kommentarer
Postat av: fisen

sluta vila, uppdatera bloggjäveln!!

2009-05-03 @ 15:37:36
Postat av: Vanja

Hej - har hört om era haser och måste rekommendera Krister Julinder i Söderköping (Artrokliniken) Om du begär ut dina (Pagos :-) Journaler och mailar dem till honom så får du snabbt en tid är jag säker på - han är OUTSTANDING när det gäller leder och sånt.... HOPPAS ni snart får en lösning på Pagos ont - Hälsningar Vanja

2009-05-03 @ 23:20:06
URL: http://www.kennelbeckers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0