halka

En härlig och KAll vinterdag som började med att jag körde fast med bilen vid sundbybergs bk imorse. Jag och fyra personer till...Man tycker ju att JAG var lite pucko som skulle köra ner för en isig backe och sen tro att jag skulle komma upp utan problem...men hur pucko är inte personerna som kör ner där när de borde se att jag kört fast??! Det slutade med att vi fick gå och hämta sand från klubbstugan men det tog sin lilla tid att få bort fyra bilar. Imorgon bitti blir det Lötsjön med Jenny och salukisarna. Vågar mig inte på ursvik på ett tag..lömska is! Hann med ett litet lydnadspass med Lotta efter jobbet. Jag tränade dirigering mellan skålar. Tränade även lite baklängesfot med ingångar. Det börjar se riktigt snyggt ut. Han kommer emot mig och vänder upp i farten för att sedan backa snyggt vid min sida. Men än så länge måste jag ha leksaken extern framför oss för att han ska kunna backa in vid sidan. P.s: jag vet inte hur jag gör för att få mellanrum mellan textraderna. Är det någon som vet vad jag ska göra för att min text INTE ska tjocka ihop? Karin?

Kommentarer
Postat av: Karin

Trycka på enter kanske??????

2009-02-09 @ 21:29:20
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: johanna

NÄHÄ?? Jag GÖR ju det..men texten blir ändå sådär! Dumma dig..

2009-02-09 @ 21:47:04
Postat av: Karin

hahahahaha,, du får väl gå in på inställningar och se vad du kan göra... jag e snäll *lipar*

2009-02-09 @ 21:54:32
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Petra

Eller om den köper html kan du skriva typ <br><br>

2009-02-09 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0