hjälp med hjärntrassel

Bromma Zoo sökte extrapersonal. Jag sökte. Var på intervjuv igår och plötsligt satt jag där och blev erbjuden en heltidstjänst. Problemet är att arbetstiderna kanske inte är de bästa(iaf inte om man vill ha ett socialt liv och två hundar att hinna med). Jag skulle i så fall jobba 10.00-20.00 tre vardagar i veckan plus varannan helg. Och då är det lördag OCH söndag 10.00-18.00. Hundarna får vara med och sitta i bur på lagret. Usch! Jag har beslutsångest. Är man helkorkad om man tackar nej till en heltidstjänst när man snart är arbetslös och fattig? Bäbispago med sina stora dobbiskompizar

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det kan vell vara värt att prova i alla fall!!! Menar det e ju provanstälning och då ser du ju hur du tycker det fungerar!

2009-02-19 @ 09:22:07
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Håller med Fanny, skriv en provanställning på 3-6 månader så hinner du se vad du tycker.......

2009-02-19 @ 10:05:39
Postat av: Petra

Även om det inte är en provanställning kan man alltid säga upp sig...

2009-02-19 @ 18:42:27
Postat av: Anonym

Hej! Klart att du ska ta det! Prova och se, funkar det inte så är det ju bara att sluta.



Jag behöver verkligen också ett extrajobb, så om de fortfarande söker extrapersonal så tipsa dem om mig!:-)



Träna med oss snart nu!!!

2009-02-23 @ 20:01:52
Postat av: Maja

Woops glömde skriva vem det var ifrån:-)

2009-02-23 @ 20:03:03
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0