Dagens stora händelser

1. Jag har varit i simhallen och TRÄNAT och tagit hand om mig själv! Jag gav mig själv egen tid och bastade jätte lääääääänge. Duktig Johanna! 2. Pago har varit normal! Inte massa pip och vank utan lugn och mysig som han gärna får fortsätta vara. haha 3. Jag har sagt upp mig från jobbet/blivit uppsagd. Beror på hur man ser på saken. Efter att flera ggr blivit informerad om risken(som tydligen blivit större och större)att de inte har råd att ha kvar mig- valde jag att säga upp mig. Jobbar min sista dag 27e feb- sen är jag arbetslös. Det har jag aldrig varit förut men man ska väl få möjlighet att prova på det också. Nåväl...får väl se det som en möjlighet att ladda batterierna. Batterierna är nämligen väldigt urladdade enligt läkarna. A-kassa here I come! Men dagen har känts riktigt bra... Tilläggas kan att jag blivit helt besatt av twilight-böckerna. Känner mig som en svärmande 12-åring. För är inte "vampyr-edward" liiiite tjusig?(förlåt Lisa för smeknamnet)

Kommentarer
Postat av: Fisen

snälla johanna, var du tvungen att sätta in bilder, nu kommer jag gå in på din blogg BARA för att få kolla på honom.. TACK!!

2009-01-20 @ 22:36:06
Postat av: JOnathan

Oj här går de undan i svängarna, men visst känns de lite bra. Passa på och "njut" ett tag nu av att vara arbetslös=)

2009-01-21 @ 00:09:05
URL: http://www.whitegrouses.se
Postat av: Karin

Det är något speciellt med den dära blicken slisk

2009-01-21 @ 10:04:03
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0