strömsholm

Nyss hemkommen från ett besök på Strömsholm. Lisa var gullig och följde med som sällskap och vägvisare. Det var halt och mörkt- så det kändes tryggt att man var två! Tack Lisa för att du alltid ställer upp och om och om igen bevisar vilken kanonvän du är... Pago klämdes och kändes på ordentligt. Denna gång med munkorg som han sprang och tryckte upp nosen i när jag tog fram den. Veterinären skrattade lite när hon såg en hund som var så glad att få se sin munkorg(vi hade tjuvtränat lite innan). Jag tyckte det kändes bäst att ha munkorg på honom ifall att han skulle börja bete sig. Inte så mkt för min skull utan för veterinärens skull. Och Pago var inte alls så mångo idag....Han ska en guldstjärna för att han stod så still och var så foglig. Men på slutet när veterinären tänjde ut hasen protesterade han! Veterinären konstaterade efter att ha kikat på röntgenbilderna att det såg ut som pålagringar och att det KUNDE vara ost.kondr.(precis som de redan konstaterat på södra) Därför blir vi tydligen tvugna att åka tillbaka EN GÅNG TILL för skiktröntgen(tror jag det hette) och magnetröntgen. Då måste man nämligen ha en morgontid. Känns ju lagom kul att behöva åka dit igen..memen Jag frågade om det inte kunde vara ngn inflammation eller liknande och om man inte skulle kolla det..men de tyckte att vi var tvugna att kolla upp dessa pålagringar/utväxter i första hand Så jag skule ringa imorgon och boka en ny tid... Nu är det sängen som gäller

Kommentarer
Postat av: Karin

Attans att ni måste dit igen och ni inte kunde görat på en gång.. Men bättre det än att de bara skulle sagt "Vi ser ingenting" Nu ska jag iväg till jobbet.. Halvt döende... Puss

2009-01-08 @ 05:31:34
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: fisen

hade du inte varit en kanonvän hade jag aldrig gjort det, puss

2009-01-08 @ 10:04:55
Postat av: Fanny

Jag och Yoga håller tummarna för att det kommer vara någon liten bagatell som det fixar på Paggan! Så jobbigt när man misstänkervatt det e nått "fel" man får liksom ingen ro föens allt är kollat och klart

2009-01-12 @ 17:35:53
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/
Postat av: Maja & Selma

Hej! Jag o Selma håller tummar o tassar för att det är finafisken med Pago-Plutt! Känner på mig att det kommer gå bra!

2009-01-12 @ 20:29:13
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Anonym

Skönt att du håller mig uppdaterad Johanna :-)Det uppskattar jag, självklart så vill man veta vad som händer.

Jätte skönt iaf att det såg fint ut på magnetröntgen och nu hoppas vi att experterna ytterligare bekräftar den diagnosen :-))Så ni kan träna på som ni vill !!

Kram

2009-01-12 @ 22:22:42
Postat av: Madde

Skönt att det såg fint ut på magnetröntgen. Hoppas att experterna bekräftar den diagnosen så ni kan träna på som ni vill :-))

Tack för att du håller mig uppdaterad,det uppskattar jag!

Kram

2009-01-12 @ 22:28:31
URL: http://www.dobvoyage.se
Postat av: Madde

Det var ju jag som skrev...:-))

2009-01-12 @ 22:29:58
URL: http://www.dobvoyage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0