bajs i bilen och kloklippning

Idag har jag haft min första dag med kloklipping(hembesök) och det gick RIKTIGT bra! Jag åkte runt i Fruängen, Herrängen, Segeltorp och mälarhöjden och det flöt verkligen på. Pengarna jag fick in var jag dock tvungen att använda för att tanka upp bilen(fattig som man är)

Jag var även tvungen att köpa tygtvätt eftersom Lovis blev magsjuk och bajsade ner hela bilen. Det var en syn jag sent kommer glömma. När jag var klar hos en kund i Segeltorp och skulle åka iväg till mina sista två kunder möttes jag av en mycket olycklig hund och en otroligt äcklig bil. Det var bara att lägga ut två rena fällar på de nerbajsade sätena och köra vidare. Åter hemma i sumpan åkte jag förbi okq8 och gjorde en storrengöring. BLÄ!
Stackars lovis! Hon har aldrig bajsat inne hemma hos mig(bortsett från EN gång när hon var valp och icke rumsren) och så var hon så paniknödig att hon var tvungen att tömma hela tarmen i min bil! Aldrig mer de där benen hon fick igår!!!

Nu är det tvättstugan som gäller! Bajs Bajs


Kommentarer
Postat av: Karin

Stackars Lollo!!! Hoppas du får ren bilen. Kyss

2009-03-15 @ 20:07:53
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaaw......... de ÄR såååå UNDERBART med hundar hehe

2009-03-15 @ 21:02:11
Postat av: fisen

jag skämtade förut, slakta fettot också, man klarar sig bra utan hund!!

2009-03-16 @ 07:40:37
Postat av: Fanny

Du och Carina måste vara de ända som råkat ut för det där... Stackars Lovis! Du får bojkotta affären som sålde de där soppiga benen... hahahahhahha

2009-03-17 @ 07:49:01
URL: http://qarmaceoyoga.blogg.se/
Postat av: Ammi

Hejs! Hoppas att ni mår bra och att du kan komma på nästa gemensamma träningsträff med dobbisgänget i april. Jag ska bara snoka reda på ett datum som fungerar så kommer det ut på vår hemmis.



Pussa på Pago. Bautakanonen hälsar.

2009-03-17 @ 10:09:26
URL: http://www.knorrsvans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0