korkade raser?

Kom precis hem från slyngelkursen och nu är jag så trött så trött! Låg helt däckad i soffan efter kursen och orkade inte röra en fena. Och då kan jag liksom inte skylla på att jag har en tung arbetsdag bakom mig..hehe!
Men det har blivit en del hundträning idag och det tröttar faktiskt...

Har försökt jobba med inkallning med ställande men jag är inte helt nöjd. Hans stopp ÄR oftast väldigt bra men jag skulle önska en annan teknik i stoppet. Mer av det där "låsa frambenen- stoppet" Ska trixa lite med det imorgon. Egentligen skulle jag haft en arbetsintervjuv imorgon men den flyttades till på måndag

Jag har mailat Maria H angående tider för privatträning men det var som Lotta sa; helt fullbokad minst en måndag framöver! Trist!

p.s
En av Carinas kursdeltagare med ridgeback hade sagt om Pago" Hur har hon fått honom så duktig? Dobbisarna brukar ju vara lika korkade som ridgebackarna!!" Snacka om att dömma ut sin ras...


Kommentarer
Postat av: Maja & Halvsystern

Ursäkta språket, men dobbisarna är inte lika korkade! Eller rättare sagt, inte lika omotiverade. Please! Dessutom, lite dissigt sagt rent allmänt, klart Pago blir duktig med dig som tränare/ägare!:-)



Hade en tjej i min klass under gymnasiet som alltid när jag spikat en tenta, sa saker som: "Fan Maja, vilken jävla röta!" Jo, man tackar. Missunsamma peabrains!

2009-03-11 @ 23:38:14
URL: http://www.selma.cybersite.se
Postat av: Karin

Du har köpt en korkad ras!! *lipar* Undrar vad jag har köpt då??? En guldfisk?? hehehehe.. Hon dömmer nog inte ut raserna utan har bara lite erfarenhet av dom. Kyss

2009-03-12 @ 05:52:09
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Karin

ps. Jag älskar att läsa din blogg nu!!!!

2009-03-12 @ 05:52:34
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: fisen

tur att pago inte är lika korkad som han ser ut!!

2009-03-12 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0