SOLEN!

Vilket underbart väder det är idag! Ska ut och njuta av det i fulla drag..

Ska snart iväg till Ågesta och köra lite lydnad med Lotta och Yngve. Lovade hjälpa henne med lite kommendering. Ska väl försöka träna lite med slyngeln också. Hans koncentrationsförmåga är åter igen lite halvdan så vi ska se till att träna kort och effektivt. Har varit så bortskämd ett tag tillbaka med att han varit outtröttlig och det har bara varit att köra på...

Ikväll blir det bio. Smygpremiär! Kommer dock inte ihåg vad filmen heter...Något med"skuggorna.." Hej svejs


Kommentarer
Postat av: fisen

I SKUGGAN AV VÄRMEN!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 14:32:34
Postat av: Fanny

SOL SOL SOL!!! Hur glad kan man bli av lite sol! Känner mig som ett skitso, när det e skit väder e jag som en surpuppa och när det e sol känner jag mig som en lärka! hahahahaha Energin blir oändlig av lite solsken!

2009-03-19 @ 17:01:01
URL: http://qarmacleoyoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0