dumma svanjävel

Eftersom lillgrabben var så tyst på mht så tyckte han väl att han skulle ta igen det idag!
Han har hunnit med att skälla ut en flygande svan(som enligt honom landade på tok för nära), en unge i overoll (som senare matade den dumma svanen), en byggarbetare som dök upp ur en grop i marken samt tre fula gräsänder som kom lullandes i godan ro.
När han vrålade på ungen drämde jag en bok i huvudet på honom. När han coolat ner fick han gå fram och hälsa på den konstiga utomjordingen och då var det lattjolajban.

Jag har märkt att han oftast inte reagerar speciellt starkt på saker så länge han är i aktivitet. Iaf så är han väldigt tyst då! Men i passiviteten är han mer högljudd i sina reaktioner...Kanske beror detta på att då faller in mer i vakten? Någon som har en teori? Jag och mitt analyserande..haha


Kommentarer
Postat av: fisen

tejpa igen truten på puckot!! :P

2009-03-31 @ 07:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0