spårstjärnan...

Nu börjar det på allvar visa sig vilken spårstjärna Madde har givit mig:) Han är så noggran och duktig och de svårigheter jag lägger in i spåret har han på senaste fnyst åt och klarat galant.

Idag träffade jag Annelie och Dumlis på Södra. Vi spårade och tog en promenad på fälten. Vi kikade även på Fanny och Maja som körde lite skyddsträning. Det var inte svårt att hitta till IPO-planen..det var lätt att lokaliser selmas röst;)

Pago verkar vara bättre i benen. Kanske har rimadylkuren ordnat det. Vi ska ändå låta veterinär kika på honom för säkerhetsskull.

Nu ska jag till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Therese & Lexi

Tack för grattiset! Vi har tur som fått sånna fina spårhundar och duktiga är dom också.



Hoppas Pago blir bra i sitt ben och att det inte är något farligt. Vi håller tummarna!

2009-05-05 @ 21:43:23
Postat av: Therese & Lexi

Tack för grattiset! Vi har tur som fått sånna fina spårhundar och duktiga är dom också.



Hoppas Pago blir bra i sitt ben och att det inte är något farligt. Vi håller tummarna!

2009-05-05 @ 21:44:18
Postat av: Maja & Skrikmånsen-Selma

Selma och jag förstår inte vad du menar...;-) Du får vara glad över att du slapp höra hur hon låter när hon vrålar från magen som en drake med magsmärtor! Ha ha ha... Detta fenomen visar sig oftast bara när Tommy är i närheten.

2009-05-10 @ 19:37:59
URL: http://www.selma.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0